> NLM ung / Bli med NLM ung u:t



Bli med NLM ung u:t

Bli med NLM Ung å virkeliggjøre visjonen om 100 nye ungdomsfellesskap i Norge innen 2018! Vi drømmer om at flere unge mennesker mellom 10 og 25 år skal få møte Jesus og gis muligheten til å delta i kristne fellesskap.

 

Ung tro (tidligere kalt 10/25-prosjektet) er NLM Ung sin storsatsing de neste årene. Som misjonsorganisasjon ønsker vi hele tiden å nå lengre ut med evangeliet, også i vårt eget land.

   

  

100 nye fellesskap

Det er mange steder i Norge hvor det i dag finnes lite eller ingen tilbud til kristent fellesskap for unge, og dette vil vi gjøre noe med. NLM Ung har derfor satt seg et mål om 100 nye barne- og ungdomsfellesskap innen 2018, fordi vi ønsker å gi alle barn og unge i Norge muligheten til å bli kjent med Jesus, og følge han!

 

Bibelen gir oss en befaling om å gå ut i verden og disippelgjøre mennesker, og vi trenger faktisk ikke å dra så langt for å følge denne befalingen.

 

Et mål om 100 nye fellesskap er kanskje ambisiøst, men ikke umulig. Det gjør oss likevel avhengige av frivillige, engasjerte mennesker som ønsker å være med å virkeliggjøre denne drømmen gjennom å etablere nytt arbeid.

   

Ulike fellesskap

Et fellesskap kan være alt fra en bibelgruppe som møtes hjemme i en stue, til en større ungdomsgruppe som arrangerer møter på bedehuset. Lite eller stort – målet er å gi barn og unge muligheten til å få høre om Jesus, og bli kjent med han.

 

NLM Ung ønsker å være en ressurs og støtte i oppstartsfasen av denne typen arbeid. Derfor tilbyr vi god oppfølging for de som ønsker det.

 

For nærmere informasjon om dette, send en mail til NLM Ung.

 


Dagens bibelsitat

Matt 11:29 Ta mitt åk på dere og lær av meg, for jeg er nedbøyd og ydmyk av hjertet. Så skal dere finne hvile for deres sjeler.

Del


Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.