> Utsyn / Nyheter fra Utsyn / Ein ny nådedag



Ein ny nådedag

Foto: Ben White/unsplash.com

MINIANDAKT: Ein travel kvardag kan bli fylt av gjeremål og avtalar. Eg brukar mykje tid på å bekymra meg for om kreftene vil strekka til, og for alt eg skulle ha gjort i tillegg. 

På toppen av det heile kan kristenlivet kjennast som ei plikt. – Hadde eg berre bedt meir, lese meir i Bibelen, vore meir frimodig til å fortelja om Jesus, kan eg tenkja.  

 

Salmisten David skriv så fint om å vera Guds barn. Gud er hyrdingen som ønskjer å ta vare på sauane sine. Han stiller ikkje krav, men gjev kvile, styrke og rettleiing. Og Jesus sa at eg skal få sleppa å bekymra meg for morgondagen. Til og med dei gode gjerningane har han lagt ferdige for meg, for at eg skal få vandra i dei. 

 

«Herren er min hyrding, det vantar meg ingen ting. Han lèt meg liggja i grøne enger, han leier meg til vatn der eg finn kvile. Han styrkjer mi sjel, han fører meg på rettferds stigar for sitt namn skuld» (Sal 23,1–3).

 

Så eg ser at eg treng han som hyrdingen min. Hans tankar for meg er betre enn mine. Åket han legg på meg, er gagnleg og lett. Hjå han får eg leggja vekk børa mi og møta nok ein ny nådedag.              


Dette nummeret av Utsyn handler i særlig grad om Luther og reformasjonen. Vi markerer at det er 500 år siden Luther sendte ut sine 95 teser om avlatshandel, anger og bot. I etterkant ble Luthers anliggende ofte oppsummert i de tre «alene»-formuleringene: «Troen alene», «Nåden alene», «Skriften alene».

Et stortingsvalg er akkurat over. Innad i NLM vil de partipolitiske vurderingene variere – og det må vi respektere. Men uansett hva vi mener om valgets utfall bør vi kunne glede oss over at politikkens betydning er begrenset i et demokrati. Så lenge religionsfrihet og ytringsfrihet respekteres, kan NLM fortsatt bygge forsamlinger, arrangere møteuker og bibelhelger, og sende ut misjonærer.

I en valgsending på NRK 17. august fortalte komikeren Harald Eia begeistret om velsignelsene samfunnets avkristning fører til. Hovedargumentet var noen plansjer som viste at land med lite religion har mer lykke, likestilling og moral enn land der religion betyr mye.

Utsyn på Facebook

Nord-Afrika

Nord-Afrika er NLMs nyeste misjonsfelt. Våre utsendinger arbeider innen bistand, og bruker mye tid på relasjonsbygging.

Les mer | Bli fast giver

Dagens bibelsitat

Fil 2:4 Ingen må bare se på sitt eget, men enhver må også ha de andres gagn for øye.

Del


Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.