> Utsyn / Nyheter fra Utsyn / Sagrusten og Kårbø til GF 2018



Sagrusten og Kårbø til GF 2018

Hans Johan Sagrusten og Ingvald André Kårbø skal halde bibeltimar på NLM si generalforsamling i juli 2018. (Pressefoto)

Hans Johan Sagrusten og Ingvald André Kårbø skal halde bibeltimar på GF 2018. Leiar NLM Norge Kåre Johan Lid opplyser at temaet for generalforsamlinga vert «Nærmere». 

– Det var veldig fint å få dette spørsmålet. Eg arbeider i Bibelselskapet, men er aktiv i Misjonssambandet som frivillig, seier Hans Johan Sagrusten. Saman med påtroppande rektor Ingvald André Kårbø ved Fjellheim bibelskole i Tromsø skal Sagrusten vere bibeltimehaldar ved GF 2018.

Hovudstyret i NLM har nyleg vedteke at temaet for neste års GF vert «Nærmere», og temaet vil kome til å prege dei daglege bibeltimane.

 

– Stort spørsmål

– Var det vanskeleg å svare ja då dette oppdraget kom?

– Eg opplevde det som eit stort spørsmål, og eg måtte tenkje meg godt om før eg sa ja, vedgår Ingvald André Kårbø.

Han reknar med at Sagrusten og han kjem til å ha ein del kontakt med kvarandre under førebuinga.

– Men spent er eg, seier Kårbø, som legg til at bøna hans er at bibeltimane må vere med og drage tilhøyrarane inn i Guds nærleik.

– Gud er Gud, og vi treng å kome tilbake til hans Ord, slik at vi kan leve i sanninga, understrekar Kårbø.

 

– Vil kjenne meg heime

Sagrusten peikar på at det er tre år mellom kvar generalforsamling, og at dette er eit viktig arrangement for NLM.

– Ynsket mitt er derfor å få gjere dette på beste måten. Men eg er ikkje nervøs, for eg veit at eg vil kjenne meg heime, og at vi skal samlast om Guds ord og om det å vere nær han, understrekar han. 

 

– Gud lengtar

Om temaet «Nærmere» opplyser leiar NLM Norge Kåre Johan Lid at noko av siktemålet er at dei som er med på GF 2018, skal kunne reise heim med ei erfaring av evangeliet som godt nytt – og med tillit til Guds nærvær i kvardagen.

– Vi har tenkt på tre moment i dette. For det fyrste at vi er skapte til å vere nær Gud. For det andre at Gud lengtar etter fellesskap med oss, og har sendt Sonen sin for å gjere opp for syndene våre. Og for det tredje at vi er pilegrimar som kjem nærare og nærare det målet Jesus kallar oss til, forklarer Lid. Han legg til at også det å kome nærare menneska rundt oss, dei Gud har sendt oss til, er ei side ved temaet.

 

Nye datoar

Tidlegare er det vedteke at GF 2018 skal haldast på Oslofjord Convention Center (OCC) i Vestfold siste veka i juni og avsluttast 1. juli. Men tida er nyleg endra. GF 2018 vil bli arrangert på OCC 3.–8. juli.


I 1986 utga NLM det lille heftet Plan eller tilfeldighet. Kritiske merknader til Evolusjonsteorien. Forfatter var geolog Willy Fjeldskaar som i dag er professor ved Universitet i Stavanger. I særlig grad kritiserer heftet, som ble trykket i mange tusen eksemplarer, ideen om at livet og levende organismer er blitt til uten noen skaper.

Den konservative nettavisen Minerva har de siste ukene publisert en rekke kritiske artikler om oppvekst i religiøse miljøer. Det startet med et sterkt intervju med Sara Charlotte Amundsen (21). Hun vokste opp i Jehovas vitner, men vendte menigheten ryggen som 19-åring og ble deretter utstøtt.

Nesten halvveis inn 2017 har jeg lyst til å rette en stor takk til alle misjonsvenner som blant annet gjennom sin givertjeneste bidro til at NLM enda et år kunne være med og utbre Guds rike i Norge og i utlandet. Når regnskapet i tillegg kunne gjøres opp med et resultat som viser at det i fjor ble brukt omtrent like mye penger som kom inn, var det ekstra gledelig.

Utsyn på Facebook

Nord-Afrika

Nord-Afrika er NLMs nyeste misjonsfelt. Våre utsendinger arbeider innen bistand, og bruker mye tid på relasjonsbygging.

Les mer | Bli fast giver

Dagens bibelsitat

Sal 73:23f Men jeg blir alltid hos deg, du har grepet min høyre hånd. Du leder meg ved ditt råd, og deretter tar du meg opp i herlighet.

Del


Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.