Misjonssambandets logo, rød på mørkerød bakgrunn

Misjonssambandets logo og visuelle identitet

Misjonssambandet og Misjonssambandet ung har en enhetlig visuell identitet. Den nåværende visuelle identiteten er fra 2021, og gir et tidsriktig visuelt uttrykk for kommunikasjon og identitetsbygging tilpasset digitale flater.

Misjonssambandets visuelle identitet inkluderer logo, farger, fonter og grafiske elementer.

  

På denne siden finner du relevante dokumenter, maler og logoer. OBS: Vi arbeider med å rulle ut den nye visuelle identiteten. Siden vil oppdateres med mer materiell.

Har du behov for andre filtyper eller versjoner? Ta gjerne kontakt med informasjonsavdelingen på info@misjonssambandet.no.

  

Les designmanualen! Den inneholder retningslinjer for bruk av identiteten, inkludert begrensninger og konkrete eksempler.

Designmanual

Misjonssambandets logo

Font

Misjonssambandet benytter to fonter, hovedfonten Rebond Grotesque (kjøpefont) og støttefonten Work Sans (gratis). Work Sans bør brukes i de fleste sammenhenger.

Last ned Work Sans her.